יום שבת, 25 ביולי 2009

עכשיו אני, כי ההוא הלך (לראות טלוויזיה)

שלום. קשה לי עם מילים כתובות ואני לא רגיל לכתוב גם אחרי תואר שלם שדרש ממני לכתוב, אז סליחה מראש.

אני יושב עכשיו בחדר השינה שלנו עם חתול מכורבל. זה מדהים כמה ששינוי מזג האוויר הפך את החתולים לעיסה של פרווה. כמו באמצע החורף. אי אפשר לשבת ליותר מדקה איפשהו בבית בלי שמישהו מהם יבוא להתכרבל.

שבת בערב עכשיו או במילים אחרות, כל הסופשבוע עוד לפנינו בזמן שבארץ כבר קמים ליום ראשון. אנחנו בעצם בסוף השבוע "האמיתי" הראשון אחרי שבוע של שגרה שאומרת לקום לעבודה כל יום. ואני באמת יכול להגיד TGIF, תודה לאל שהגיע סוף השבוע, אחרי שבוע מלא בהתחלות חדשות.

לאט לאט אנחנו מתחילים לסדר את החיים שלנו כאן. אז כמו שאלון סיפר יש לנו אוטו אמריקאי מגניב שאפשר להחנות בתוכו שתי מכוניות ישראליות קטנות, ועדיין זה לרוב האוטו הכי קטן בחנייה. היום התחלנו רשמית בחיפוש הדירה שלנו. הספקנו לראות שתי דירות ולקבל סירוב לדירה בגלל החתולים, ואמנם לא ראינו משהו שרצינו היום, אבל עם כל טלפון וכל נסיעה לראות דירה אני מרגיש שאני מבין יותר ויותר מה, ואיך לחפש.

אז כמו אמריקאים טובים הקדשנו את יום שבת לסידורים, הלכנו לראות דירות, קנינו בגדים שצריך עד שהארגזים עם כל הבגדים מהארץ יגיעו ועשינו קניות, איך לא.

בכלל העניין הזה של הקניות נמצא כאן בפרופורציות אחרות לגמרי ממה שאני רגיל. לתל אביביים מביניכם, קחו את הקונספט של AM:PM, ותרחיבו אותו לכל תחום שאתם יכולים לחשוב עליו. המסחר בעצם אף פעם לא עוצר כאן. כמעט הכל פתוח תמיד.

דבר נוסף הוא שלא משנה כמה תחום מסויים נראה זניח בתמונה הכוללת: רהיטים לפטיו, תרופות לבעלי חיים, צמיגים, דגי נוי. בכל נסיעה אני מגלה עוד רשת סופרמרקטים מופרעת שמוקדשת רק לדבר אחד, וזה בנוסף לחנויות הכלליות שמוכרות באמת הכל.

ובחזרה לסוף השבוע, מחר אנחנו מתכננים לנסוע לסן פרנסיסקו לעשות טיול אופניים על גשר שער הזהב ולבלות את היום שם.

מתגעגע,

רודי

נ.ב: חידון נושא פרסים – מי יודע למה קוראים לבלוג שלנו ככה? בין הפותרים נכונה יוגרל חתול.

6 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים!

    תהנו ברכיבה שלכם ותבלו בסן פרנסיסקו!! אני כל כך מקנא בכם שאתם כל כך קרובים לעיר מדהימה זו. גם אני רוצה!! :)

    שאלה אחת: אז הצטרפתי לבלוג שלך אבל לא קיבלתי עדכון שעדכנתם אותו. איפה אני אמור לקבל עדכון כזה? ומתי?

    תמשיכו להנות. כל כך טוב לדעת שהנחיתה שלכם היתה רכה. גם שלכם וגם של החתולים :)

    מתגעגע!

    השבמחק
  2. פיתרון אפשרי: אתם 40 מיילים מסן פרנסיסקו???
    רוצה חתול!!!!

    השבמחק
  3. נכון מאוד!!
    חתול יישלח ברגע שנצליח למצוא קופסה גדולה מספיק בשבילו..

    ודניאל, אני לא יודע לגבי האימיילים, אתה מקבל אימייל על עדכונים מבלוגים אחרים?

    השבמחק
  4. כיף לקרוא.
    דרך אגב, מי שקצת מבין במחשבים, יודע ש
    mountain view
    היא הבית של אחת ה"אויבות" של מקום העבודה של רודי - גוגל :)
    יש משהו אירוני בזה שאתם גרים שם:)
    בכל מקרה, תעשו חיים.
    רודי - תמיד אמרתי שאם אני אעשה רילוקיישן לארהב (לא ממש ברור לי אם זה אי פעם יקרה), אני רוצה
    truck
    של פורד :)

    השבמחק
  5. מה קורה? הקוראים מחכים להמשך. נשארתי במתח...

    השבמחק